FAQ
Czy mogę zlecić pakowanie na prezent?
Pomyślniki oraz mapy zdrapki zawsze pakujemy w papier prezentowy i jest to bezpłatne.
Jak zabezpieczacie szkło w wysyłce?
Mając prawie 2-letnie doświadczenie w wysyłce pomyślników, zabezpieczamy słoiki pomyślnikowe maksymalnie skutecznie. Nie zdarzyło się, aby choć jeden z kilkuset wysłanych pomyślników został uszkodzony podczas dostawy. Mapy zdrapki Tatr wysyłamy już od 2019 roku :)
A to opinie zadowolonych klientów:
Więcej opinii o naszym sklepie znajdziecie tutaj: Trusted Shops
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienie realizujemy w ciągu 1 dnia roboczego (jeśli jest inaczej, to taka informacja pojawia się na stronie produktu). To oznacza, że przesyłkę nadajemy po upływie 1 doby (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowych) od złożenia i opłacenia zamówienia (nie dotyczy to zamówień za pobraniem, które realizujemy w ciągu 1 doby roboczej, jak w przypadku opłaconych zamówień). Jeśli opłacasz zamówienie przelewem tradycyjnym, to możesz przyspieszyć realizację zamówienia, wysyłając potwierdzenie przelewu na adres email sklepu: sklep.nagrani@gmail.com
Ile czasu trwa dostawa?
Korzystamy wyłącznie z usług InPost. Średni czas naszych dostaw (liczony za 2021 rok) to dla kuriera: 20 godzin, a dla przesyłki paczkomatowej: 32 godziny. Zatem jest całkiem prawdopodobne, że paczkę otrzymasz następnego dnia od nadania :)
Czy mogę zlecić wysyłkę bezpośrednio do odbarowanego?
Oczywiście, wystarczy podczas składania zamówienia zaznaczyć pod swoimi danymi adresowymi pole "inny adres wysyłki" i podać dane do wysyłki osoby obdarowanej. Paragon umieszczamy pod etykietą inPost w foliowej koszulce. Zatem, jeśli chciałbyś, abyśmy nie dołączali paragonu, napisz email z krótką prośbą o przesłanie paragonu w formie skanu (jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani do przekazania paragonu kupującemu). Adres email sklepu: sklep.nagrani@gmail.com
Czy mogę zlecić dołączenie liściku z własnymi życzeniami?
Tak, jest taka możliwość. Wystarczy pozostawić informację o treści liściku w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia, lub też zgłosić taką prośbę emailowo na adres sklepu: sklep.nagrani@gmail.com